Foglalás menete

1. Foglalási szándék jelzése

  • A hallgató foglalást küld az e-mail címünkre ( info@lotusszallo.hu )  / Személyesen jelzi foglalási szándékát

2. A szálló visszaigazolja, hogy van-e szabad szoba

  • Ha van még szabad szobánk, akkor visszaigazoljuk a foglaláskérést, tájékoztatjuk a hallgatót a további lépésekről ( az előfoglalási szerződés és a banki átutalási adatok elküldése ), és a foglalást feltételesnek minősítve felvesszük nyilvántartásunkba
  • Ha már nincs szabad szobánk, a foglalást  kérésre felvesszük a várólistánkra

3.  Kaució és  szállásdíj átutalása

  • A hallgató átutalja a kauciót (250 Euro) és az egy havi szállásdíjat (250 Euro) a szálló bankszámlájára
  • Szállásfoglalás legalább egy félévre lehetséges ( Szabad szobák esetén a foglalás rövidebb távra is lehetséges, erről emailben kérjen további információkat )

4. A szálló visszaigazolja, hogy megérkezett az átutalt összeg

  •  Az utalás megérkezése és feldolgozása után visszaigazoljuk a befizetést és a foglalást garantálttá minősítjük
  • A foglalások prioritása a megérkezett utalások sorrendje
  • A visszaigazolás általában az átutalás után 1 héten belül történik meg

5. Megérkezés és beköltözés

  • Az átutalt kaució beköltözésig foglalónak minősül, és amennyiben a hallgató nem teljesíti a foglalást a foglaló vissza nem térítendő
  • Megérkezéskor a hallgató a recepción kitölti és aláírja a megfelelő nyomtatványokat   majd beköltözik a szobájába, amennyiben minden fizetési kötelezettségnek eleget tett
  • A hallgató kaució és az első havi szállásdíj befizetése nélkül nem veheti át a szobakulcsot
  • A hallgató a szoba teljes felszereléséért anyagi felelősséggel tartozik, így kérünk minden hallgatót, hogy beköltözéskor figyelmesen nézze át a szobaleltárt és az esetleges problémákat 24 órán belül jelezze a recepción! (Később reklamációt nem fogadunk el)
  • A bekötözést követő 3 munkanapon belül a hallgatóknak meg kell kötniük a szerződést az irodában

 

MINDEN VÉLEMÉNY SZÁMÍT!