1. Foglalási szándék jelzése
- A hallgató foglalást küld az e-mail címünkre ( info@lotusszallo.hu ) / Személyesen jelzi foglalási szándékát
2. A szálló visszaigazolja, hogy van-e szabad szoba
- Ha van még szabad szobánk, akkor visszaigazoljuk a foglaláskérést, tájékoztatjuk a hallgatót a további lépésekről ( az előfoglalási szerződés és a banki átutalási adatok elküldése ), és a foglalást feltételesnek minősítve felvesszük nyilvántartásunkba
- Ha már nincs szabad szobánk, a foglalást kérésre felvesszük a várólistánkra
3. Kaució és szállásdíj átutalása
- A hallgató átutalja a kauciót (250 Euro) és az egy havi szállásdíjat (250 Euro) a szálló bankszámlájára
- Szállásfoglalás legalább egy félévre lehetséges ( Szabad szobák esetén a foglalás rövidebb távra is lehetséges, erről emailben kérjen további információkat )
4. A szálló visszaigazolja, hogy megérkezett az átutalt összeg
- Az utalás megérkezése és feldolgozása után visszaigazoljuk a befizetést és a foglalást garantálttá minősítjük
- A foglalások prioritása a megérkezett utalások sorrendje
- A visszaigazolás általában az átutalás után 1 héten belül történik meg
5. Megérkezés és beköltözés
- Az átutalt kaució beköltözésig foglalónak minősül, és amennyiben a hallgató nem teljesíti a foglalást a foglaló vissza nem térítendő
- Megérkezéskor a hallgató a recepción kitölti és aláírja a megfelelő nyomtatványokat majd beköltözik a szobájába, amennyiben minden fizetési kötelezettségnek eleget tett
- A hallgató kaució és az első havi szállásdíj befizetése nélkül nem veheti át a szobakulcsot
- A hallgató a szoba teljes felszereléséért anyagi felelősséggel tartozik, így kérünk minden hallgatót, hogy beköltözéskor figyelmesen nézze át a szobaleltárt és az esetleges problémákat 24 órán belül jelezze a recepción! (Később reklamációt nem fogadunk el)
- A bekötözést követő 3 munkanapon belül a hallgatóknak meg kell kötniük a szerződést az irodában